Trainen

Eens je geslaagd bent op de testtraining en aangesloten bent bij onze club, kan je tot 3 keer per week komen mee trainen.

Naast een goede basis zwemstijl, is een goed humeur ook veel waard. In een club verwachten we natuurlijk wel dat onze leden de intentie hebben om te trainen en door te zetten.

Daarnaast is de enige materiele vereiste dat je een aansluitende zwembroek voor de jongens of badpak uit 1 stuk voor de meisjes en een badmuts draagt. Een zwembrilletje kan natuurlijk ook erg nuttig zijn.

Wij trainen op weekdagen in zwembaden op twee locaties, te Aarschot alsook te Hulshout. Waar en wanneer welke training door gaat kan je hieronder op deze pagina terugvinden.

Hieronder volgen de uren van de trainingen tijdens het schooljaar en tijdens de zomervakantie. Onze trainers doen zoveel mogelijk hun best om de trainingen voor iedereen zo goed mogelijk en zo praktisch mogelijk te laten verlopen.

Heb je verder problemen, vragen of eventuele suggesties, vertel ze gerust aan de trainers.

De uren van de trainingen vanaf 2024 zijn als volgt:

Trainingsuren vanaf 2024:

DagUurPlaatsOpmerking
Maandag19.00 tot 20.00 uurHulshoutOpen voor alle leden
Woensdag19:00 tot 20:00 uurHulshoutZwemmertjes van de lagere school
en hun gezinsleden
Woensdag20:00 tot 21:00 uurHulshoutOudere zwemmers en gevorderden
Vrijdag20:00 tot 21:00 uur
AarschotOudere zwemmers en gevorderden

Aangepaste trainingsuren tijdens de grote vakantie in 2023:

Aangepaste trainingsuren tijdens de Paasvakantie en in augustus
(Niet op feestdagen)

DagUurPlaatsOpmerking
Woensdag20:00 tot 21.00 uurAarschotVerzamelen om 19:45 u in de inkomhal
Vrijdag20:00 tot 21.00 uurAarschotVerzamelen om 19:45 u in de inkomhal

Is zwemmen iets voor jou?

Weet je niet zeker of zwemmen iets voor jou is en / of je met ons mee mag trainen? Neem dan zeker een kijkje op de volgende pagina voor meer informatie.

Zwemmen trainen

Wat heb ik nodig bij het trainen?

Hier nog eens kort samengevat wat je zeker nodig hebt om deel te nemen aan de trainingen.